Wie zijn wij?

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 165 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

 

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

 

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

 

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.

Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

Junior Logistics Engineer (1FTE)

 

 

Primaire verantwoordelijkheid

Je houdt je bezig met het beheersen en het soepel laten verlopen van de logistieke processen gerelateerd aan het productieproces / inpaklijn. Tevens ben je verantwoordelijk voor de  kwaliteit & geleverde output vanuit de inpaklijn. Daarnaast werk je gedurende het seizoen volwaardig mee om onze Purchaser te kunnen vervangen bij diens afwezigheid. Dit alles in een sfeer waarin samenwerking en continue verbetering vanzelfsprekend zijn.

 

Je rapporteert in deze functie aan de Head of Assembly and Operational Purchasing.

 

Taken en verantwoordelijkheden

  • Opstellen / volgen van detailplanning voor de inpaklijn;
  • Het just in time afroepen van inkoopdelen vanuit onze externe warehouses
  • Plannen van transport van gereed product naar onze externe warehouses;
  • Communicatie met heftruckchauffeurs en teamleiders van de inpaklijn aangaande detailplanningen;
  • Voorraadbeheer van samengestelde halffabricaten;
  • Opstellen capaciteitsberekening \ forecast voor het eigen magazijn;
  • Oplossen van ad hoc problemen;
  • Controleren van facturen pendels en uitzendkrachten voor de assemblagelijn;
  • Beoordelen en optimaliseren van kosten gerelateerd aan deze processen;
  • Zorgdragen voor een correcte naleving van de beleidsregels m.b.t. Arbo en veiligheid aan de inpaklijn
  • Back-up Operational Purchaser;

 

 

Functie eisen

  • Afgeronde HBO opleiding richting logistiek
  • 0 tot 3 jaar relevante werkervaring
  • Kennis en ervaring met logistieke processen
  • Ervaring met voorraadbeheer
  • Kennis van SAP
  • Goede beheersing van de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift
  • Goede beheersing van Office programma’s zoals Microsoft Excel

 

Persoonlijke eigenschappen

  • Communicatief vaardig
  • Analytisch en vaardig met numerieke data
  • Accuraat
  • Teamworker
  • Zelfstandig en ondernemend
  • Stressbestendig
  • Flexibel

 

Reageren op deze vacature

Stuur bij voorkeur digitaal je motivatiebrief en uitgebreid CV naar hr@jardin.nl of per post naar:

JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen. Voor inhoudelijke vragen kan je contact opnemen met onze Planning & Logistics Manager, de heer J. van Dun (0161-228341)

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 165 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.
Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

MEDEWERK(ST)ER DEBITEUREN & CREDITEUREN ADMINISTRATIE (1 FTE)

“Expert op het gebied van facturatie”

 

Doelstelling functie:

Het doel van debiteurenbeheer is het terugdringen van de post debiteuren en deze zo klein mogelijk te houden met als resultaat een betere cashflow en een groter werkkapitaal. Daarnaast is het doel van crediteurenbeheer het correct voorbereiden, registreren en verwerken van alle binnenkomende facturen teneinde het tijdig kunnen verrichten van correcte betalingen.

 

Taken en verantwoordelijkheden:

 

Debiteurenadministratie (30%)

  • Aanmanen van klanten
  • Verwerken van ontvangen betalingen
  • Signaleren, registreren en bewaken van de opvolging van disputen
  • Verwerken van creditnota’s
  • Complete beheersing klantencontracten (juistheid, afwerking, aansluiting, sluiting)
  • Vervanging andere debiteurenbeheerders bij hun afwezigheid
  • Ondersteuning afdeling Finance bij alle voorkomende werkzaamheden

 

Crediteurenadministratie (70%)

  • Controleren, coderen, boeken en scannen van inkoopfacturen
  • Geblokkeerde facturen uitzoeken en opvolgen
  • Opvolgen contract management
  • Aanmaken van betaaladviezen
  • Het verzorgen van correspondentie
  • Het controleren op volledigheid van geregistreerde en/of geboekte facturen aan de hand van rekeningoverzichten
  • Bijhouden algemene finance e-mail inbox
  • Verwerken en verdelen van inkomende post
  • (Inter)nationaal telefoonverkeer

 

Functie eisen:

  • Afgeronde financieel administratieve opleiding op MBO niveau 4 met minimaal 3 jaar werkervaring in een gelijksoortige functie (bij voorkeur in een internationale werkomgeving)
  • of startende HBO-er met een afgeronde financiële opleiding
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Franse taal is een pré
  • Ervaring met SAP is een pré
  • Ervaring met Onguard is pré
  • Uitgebreide kennis van MS Office

 

Persoonlijke eigenschappen:

  • Nauwkeurig
  • Pro actief
  • Verantwoordelijk
  • Communicatief
  • Teamspeler
  • Stressbestendig
  • Zelfstandig
  • Flexibel
  • Enthousiast
  • Assertief
  • Betrokken

Reageren op deze vacature:

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar onze afdeling HR.

Wil je meer inhoudelijke informatie over bovenstaande vacature, neem dan (bij voorkeur per e-mail) contact op met Denis Vujcic (denis.vujcic@jardin.nl) of Patricia Kleintjens (patricia.kleintjens@jardin.nl).

 

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 165 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.
Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

MEDEWERK(ST)ER DEBITEUREN ADMINISTRATIE (1 FTE)

“Expert op het gebied van facturatie”

 

Doelstelling functie:

Het doel van debiteurenbeheer is het terugdringen van de post debiteuren en deze zo klein mogelijk te houden met als resultaat een betere cashflow en een groter werkkapitaal.

 

Taken en verantwoordelijkheden:

Het zorgdragen voor het volledige debiteurenproces waaronder:
– Aanmanen van klanten
– Aanvragen & opvolging kredietlimieten
– Dagelijks verwerken betalingen
– Signaleren, registreren en bewaken van de opvolging van disputen
– Verwerken en controleren van creditnota’s
– Complete beheersing klantencontracten ( juistheid, afwerking, aansluiting, sluiting)
– Diverse balans aansluitingen
– Commissie rapporten agenten
– Controle op foutieve facturen
– Rapportage CNM (Credit Note Manager)
– Ondersteuning afdeling Finance bij alle voorkomende werkzaamheden

 

Functie eisen:

– Afgeronde financieel administratieve opleiding op MBO niveau 4 met minimaal 3 jaar werkervaring in een gelijksoortige functie (bij voorkeur in een internationale werkomgeving)
– of startende HBO-er met een afgeronde financiële opleiding
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Franse taal is een pré
– Ervaring met SAP is een pré
– Ervaring met Onguard is pré
– Uitgebreide kennis van MS Office

 

Persoonlijke eigenschappen:

– Nauwkeurig
– Pro actief
– Verantwoordelijk
– Communicatief
– Teamspeler
– Stressbestendig
– Zelfstandig
– Flexibel
– Enthousiast
– Assertief
– Betrokken

 

Reageren op deze vacature:

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar onze afdeling HR.

Wil je meer inhoudelijke informatie over bovenstaande vacature, neem dan (bij voorkeur per e-mail) contact op met Denis Vujcic  (denis.vujcic@jardin.nl) of Patricia Kleintjens (patricia.kleintjens@jardin.nl).

 

 

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 165 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

 

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

 

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

 

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.

Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

Meewerkend Voorman Matrijzenonderhoud (1 FTE)

 

Doel van de functie:

Als Meewerkend Voorman Matrijzenonderhoud heb je een coördinerende en motiverende aanvoerdersrol binnen het team. Je bent medeverantwoordelijk voor de efficiënte en effectieve uitvoering van onderhoudswerkzaamheden op het gebied van matrijzen. Je bent in staat je kennis en ervaring op het vlak van matrijzenonderhoud over te brengen binnen het team. Dit kan gepaard gaan met meehelpen en sleutelen. Minimaal 80% van de tijd ben je aanwezig op de werkvloer.

 

Werkzaamheden

  • Dagelijkse aansturing van de afdeling matrijzen onderhoud;
  • Maken van verbetervoorstellen en de daarbij behorende kosten calculaties;
  • Repareren, onderhouden en verbeteren van spuitgietmatrijzen;
  • Verhelpen van storingen gerelateerd aan de spuitgietmatrijs;
  • Slijpen, lassen, draaien, frezen, zinkvonken en polijsten;
  • Het ondersteunen van productiepersoneel m.b.t. het juiste en veilig gebruik van machines/apparatuur;
  • Algehele samenwerking met de rest van organisatie.

 

Functie eisen:

  • Afgeronde technische opleiding;
  • Ruime ervaring met spuitgietmatrijzen;
  • Ervaring in het aansturen van een matrijzenafdeling;
  • Kennis van fijnmechanische technieken eventueel aangevuld met cursussen hydrauliek, pneumatiek en elektrotechniek;
  • Kennis hebben van het spuitgietproces of hiervoor openstaan;
  • Een flexibele instelling i.v.m. wachtdiensten/weekendwerk.

 

Persoonlijke eigenschappen:

Oog voor detail, kwaliteitsgericht, flexibiliteit, initiatiefrijk, samenwerken, zelfontwikkeling.

 

Wij bieden

Spreekt bovenstaand profiel jou aan? Reageer dan nu! Wij bieden een functie waarin jij je als technicus verder kan ontwikkelen.

 

Reageren op deze vacature:

Stuur je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar hr@jardin.nl of per post naar:

JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Ronald Boon (Head Technics) tel.nr. 0161-228319.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

 

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Over Jardin

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 165 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities. Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

Onderhoudsmonteur (1 FTE)

 

Doelstelling functie:

Als Onderhoudsmonteur ben je verantwoordelijk voor reparatie, onderhoud en de installatie van productie- en fabrieksapparatuur. Hij/zij inspecteert de apparatuur op goed functioneren en voert preventieve onderhoudstaken uit op basis van de fabrieksspecificaties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het vaststellen van diagnoses bij disfunctioneren van de apparatuur en repareer je deze, voer je aanpassingen aan het systeem uit en zoek je naar oplossingen wanneer nodig.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Onderhoud van het machinepark;
  • Oplossen van storingen op zowel werktuigbouwkundig als elektrotechnisch gebied binnen een geavanceerd machinepark dat bestaat uit spuitgietmachines, robots en daarmee verbonden randapparatuur;
  • Het ondersteunen van productiepersoneel m.b.t. het juiste en veilig gebruik van machines/apparatuur;
  • Algehele samenwerking met de rest van organisatie.

Functie-eisen:

  • Afgeronde technische opleiding op MBO-niveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een productieomgeving;
  • Kennis van PLC systemen eventueel aangevuld met cursussen hydrauliek en pneumatiek;
  • Kennis van ABB robots is een duidelijke pré;
  • U hebt een flexibele instelling i.v.m. wachtdiensten/weekendwerk.

Persoonlijke kenmerken:

  • Oog voor detail;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Flexibiliteit;
  • Initiatiefrijk;
  • Samenwerken;
  • Zelfontwikkeling.

Reageren op deze vacature:

Stuur je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar hr@jardin.nl of per post naar:

JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Ronald Boon (Head Technics) tel.nr. 0161-228319.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Logistics Engineer / Transportationplanner

(1 FTE)

Primaire verantwoordelijkheid:

Het verrichten van logistieke activiteiten met betrekking tot transportplanning en warehousing.

Hij/zij rapporteert aan het Head Logistics.

Taken en verantwoordelijkheden:

Operationeel

  • Plannen van Transport in SAP;
  • Opdrachten via Transporeon aanmelden;
  • Leverschema’s voor acties maken;
  • Aangifte / exportdocumenten opmaken;
  • Beheer lead-times in SAP;
  • Verwerken van binnenboekingen;
  • Beheer creditnota systeem;
  • Chauffeurs helpen aan de balie.

Transportbegeleiding

  • Laad/levertijden bewaken, afwijkingen melden;
  • Laad/losproblemen oplossen.

Service

  • Servicegraad afgesproken in SLA waarborgen;
  • Logistieke informatie aan overige afdelingen verschaffen;
  • Zorgen voor updates van de wagenindeling;
  • Tarieven verschaffen aan Sales/Customer Service.

Proces beheersing

  • Dagelijks controle functies draaien;
  • SAP verder door ontwikkelen;
  • Gebruik Transponeren uit ontwikkelen.

Overig

  • De basis taken van het hoofd van de afdeling over kunnen nemen bij afwezigheid.

Het profiel:

  • Afgeronde HBO opleiding richting logistiek;
  • Starter;
  • Kennis van MS Office;
  • Kennis van SAP is een pré;
  • Vloeiend Nederlands en Engels.

Competenties:

  • Communicatief vaardig;
  • Analytisch vermogen;
  • Organiseren;
  • Teamspeler;
  • Zelfstandig;
  • Accuraat;
  • Stressbestendig;
  • Flexibel.

Reageren op deze vacature:

Laat uw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV achter op onze sollicitatiepagina of per post naar: JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

QHSE medewerker

De werkzaamheden worden in principe uitgevoerd voor de vestiging in Rijen. Zo nodig wordt de QHSE medewerker ook ingeschakeld ten behoeve van andere productielocaties. De QHSE medewerker rapporteert aan de QHSE Manager.

Primaire verantwoordelijkheid:

Quality Assurance

  • Beheren, verbeteren en faciliteren van het gebruik van het managementsysteem:
  • Uitwerken en verbeteren van systeemdocumenten, ten einde processen (beter) te beheersen en efficiënter te maken
  • Voorlichten van medewerkers over het gebruik van het managementsysteem
  • Plannen en uitvoeren van interne audits en begeleiden van interne auditors
  • Begeleiden van externe kwaliteitsaudits
  • Analyseren, formuleren van maatregelen en opvolgen van klachten, tekortkomingen, claims en verbeterideeën

 

ESH assurance

  • Maken en beheren van ESH risico-analyses (waaronder de risico-inventarisatie en –evaluatie)
  • Uitwerken en beheren van de interne ESH gerelateerde documentatie
  • Begeleiden van externe ESH-audits en -inspecties
  • Coördineren, uitvoeren en rapporteren over interne ESH-inspecties
  • Uitwerken, implementeren en opvolgen van verbetermaatregelen
  • Verzamelen, ordenen, monitoren en analyseren van ESH gerelateerde gegevens
  • Voorlichten van medewerkers door middel van gesprekken, bijeenkomsten en publicaties ten einde het veiligheids- en milieubewustzijn te vergroten
  • Verwerken van gegevens en uitwerken van rapportages ten behoeve van de overheid en klanten
  • Op de hoogte blijven van de actuele ESH gerelateerde wetgeving en (klant)normen

Quality Control

Het zo nodig assistentie verlenen bij:

  • Het uitvoeren van ingangscontroles van grondstoffen en inkoopdelen en zorgdragen voor het op de juiste plaats lossen van grondstoffen
  • Het uitvoeren van testen en maken van testrapporten
  • Het (steekproefsgewijs) uitvoeren van kwaliteitsinspecties van halffabricaten en eindproducten

Profiel

  • HBO (technische) bedrijfskunde of andere relevante HBO-opleiding
  • Minimaal 2 jaar ervaring als QHSE medewerker in een productie-omgeving
  • Aanvullende opleiding als veiligheidskundige is een pré
  • Kennis van MS-office
  • Kennis van NEN-EN-ISO 9001
  • Goede schrijfvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal
  • Probleemanalyserend vermogen
  • Ambitieus
  • Bewaken van de voortgang
  • Resultaat gericht
  • Kwaliteitsgericht en zorgvuldig
  • Assertief
  • Oordeelsvorming
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden

Wij bieden:

Een uitdagende en afwisselende functie bij één van de topspelers in de tuinmeubelenbranche in Europa. Een dynamische organisatie, voldoende persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden en een marktconforme set arbeidsvoorwaarden.

Reageren op deze vacature:

Upload je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV of stuur het per post naar:

JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief