Jardin Netherlands BV,

(onderdeel van Keter Group) is op zoek naar een:

Monteur Matrijsonderhoud (1FTE)

Wie zijn wij?
Keter is een van ’s werelds meest toonaangevende bedrijven op het gebied van productie en verkoop van kunststof huishoud en tuin consumentenproducten. Met een focus op innovatie door consumenteninzichten, biedt Keter een indrukwekkende reeks van meubilair, opbergoplossingen en ander verpakkingsmateriaal. Elk product is zorgvuldig ontworpen waarbij duurzaamheid, design en functionaliteit met elkaar worden gecombineerd.

Jardin Netherlands is onderdeel van de Keter Group. Keter Group heeft wereldwijd ± 20 productielocaties en 2 distributiecentra verdeeld over 9 landen. Op dit moment verkopen we aan meer dan 100 landen over de hele wereld.

Met een wereldwijde productie en wereldwijde sales ondersteuning, is Keter in staat flexibele logistieke oplossingen, snellere doorlooptijden en betere respons te bieden. Dit alles heeft geleid tot een jaarlijkse omzet van meer dan $ 1 miljard. Keter Group distribueert wereldwijd aan 25.000 retailers, waarbij deze retailers bijna allemaal in de top 250 wereldwijd staan. Daarnaast bestaan veel van deze klantrelaties al langer dan 25 jaar.

Voor onze productielocatie in Rijen, waar wij tuinmeubelen produceren, zijn we op zoek naar een Monteur Matrijsonderhoud.

Doel van de functie:

      Als Monteur Matrijsonderhoud ben je verantwoordelijk voor het verhelpen van storingen aan matrijzen en matrijs gerelateerde installaties. Daarnaast houd je je bezig met het aanpassen van matrijzen en/of het doorvoeren van productenwijzigingen in matrijzen om het proces of product te verbeteren.

Werkzaamheden:

      • Het kunnen demonteren en repareren van matrijzen met behulp van verspanende bewerkingen frezen, draaien, vonkerosie, slijpen en lastechnieken;
      • Het kunnen aanpassen van matrijzen dan wel het kunnen beoordelen van de constructie en werking van de matrijs (aan de hand van technische tekeningen);
      • Het kunnen aansluiten van schakelaars aan matrijzen (uitwerpers, kernen) en deze in de machine schakeling kunnen integreren;
      • Algehele samenwerking met de rest van organisatie.

Functie eisen:

      • MBO-werktuigbouwkunde of gelijkwaardig.
      • Specifieke opleiding en/of ervaring als gereedschapsmaker is een pre.
      • Gedegen kennis van matrijzen/ gereedschappen.
      • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
      • Kennis van PLC systemen eventueel aangevuld met cursussen hydrauliek en pneumatiek is een pre;
      • Kennis van ABB robots is een duidelijke pré;
      • Kennis van het spuitgiet proces;
      • Een flexibele instelling i.v.m. wachtdiensten/weekendwerk.
      • Je hebt passie voor techniek en het zoeken naar verbeteringen;

Persoonlijke eigenschappen:

        Oog voor detail, kwaliteitsgericht, flexibel, initiatiefrijk, samenwerken, hands-on.

Wij bieden

          Spreekt bovenstaand profiel jou aan? Reageer dan nu! Wij bieden een functie waarin jij je als technicus verder kan ontwikkelen.

Reageren op deze vacature:

            Stuur je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar

hr.nl@keter.com

            of per post naar:

JARDIN Netherlands BV
T.a.v. de afdeling Human Resources
Ericssonstraat 17
5121 MK Rijen

Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Ronald Boon (Head Technics) tel.nr. 0161-228319.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Jardin Netherlands BV,

(onderdeel van Keter Group) is op zoek naar een:

Onderhoudsmonteur Technische Dienst (1FTE)

Wie zijn wij?
Keter is een van ’s werelds meest toonaangevende bedrijven op het gebied van productie en verkoop van kunststof huishoud en tuin consumentenproducten. Met een focus op innovatie door consumenteninzichten, biedt Keter een indrukwekkende reeks van meubilair, opbergoplossingen en ander verpakkingsmateriaal. Elk product is zorgvuldig ontworpen waarbij duurzaamheid, design en functionaliteit met elkaar worden gecombineerd.

Jardin Netherlands is onderdeel van de Keter Group. Keter Group heeft wereldwijd ± 20 productielocaties en 2 distributiecentra verdeeld over 9 landen. Op dit moment verkopen we aan meer dan 100 landen over de hele wereld.

Met een wereldwijde productie en wereldwijde sales ondersteuning, is Keter in staat flexibele logistieke oplossingen, snellere doorlooptijden en betere respons te bieden. Dit alles heeft geleid tot een jaarlijkse omzet van meer dan $ 1 miljard. Keter Group distribueert wereldwijd aan 25.000 retailers, waarbij deze retailers bijna allemaal in de top 250 wereldwijd staan. Daarnaast bestaan veel van deze klantrelaties al langer dan 25 jaar.

Voor onze productielocatie in Rijen, waar wij tuinmeubelen produceren, zijn we op zoek naar Onderhoudsmonteur Technische Dienst.

Doel van de functie:

      Als Onderhoudsmonteur ben je verantwoordelijk voor reparatie, onderhoud en de installatie van productie- en fabrieksapparatuur. Je inspecteert de apparatuur op goed functioneren en voert preventieve onderhoudstaken uit op basis van de fabrieksspecificaties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het vaststellen van diagnoses bij disfunctioneren van de apparatuur en repareer je deze, voer je aanpassingen aan het systeem uit en zoek je naar oplossingen wanneer nodig.

Werkzaamheden:

      • Onderhoud van het machinepark;
      • Oplossen van storingen op zowel werktuigbouwkundig als elektrotechnisch gebied binnen een geavanceerd machinepark dat bestaat uit spuitgietmachines, robots en daarmee verbonden randapparatuur;
      • Het ondersteunen van productiepersoneel m.b.t. het juiste en veilig gebruik van machines/apparatuur;
      • Algehele samenwerking met de rest van organisatie.

Functie eisen:

      • Afgeronde technische opleiding op MBO-niveau;
      • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een productieomgeving;
      • Kennis van PLC systemen eventueel aangevuld met cursussen hydrauliek en pneumatiek;
      • Kennis van ABB robots is een duidelijke pré;
      • Een flexibele instelling i.v.m. wachtdiensten/weekendwerk.

Persoonlijke eigenschappen:
Oog voor detail, kwaliteitsgericht, flexibel, initiatiefrijk, samenwerken, hands-on.

Wij bieden
Spreekt bovenstaand profiel jou aan? Reageer dan nu! Wij bieden een functie waarin jij je als technicus verder kan ontwikkelen.

Reageren op deze vacature:
Stuur je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar hr.nl@keter.com of per post naar:

JARDIN Netherlands BV
T.a.v. de afdeling Human Resources
Ericssonstraat 17
5121 MK Rijen.

Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Ronald Boon (Head Technics) tel.nr. 0161-228319.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Jardin Netherlands BV,

(onderdeel van Keter Group) is op zoek naar een:

Finance administration employee (1FTE)

Wie zijn wij?
Keter is een van ’s werelds meest toonaangevende bedrijven op het gebied van productie en verkoop van kunststof huishoud en tuin consumentenproducten. Met een focus op innovatie door consumenteninzichten, biedt Keter een indrukwekkende reeks van meubilair, opbergoplossingen en ander verpakkingsmateriaal. Elk product is zorgvuldig ontworpen waarbij duurzaamheid, design en functionaliteit met elkaar worden gecombineerd.

Jardin Netherlands is onderdeel van de Keter Group. Keter Group heeft wereldwijd ± 20 productielocaties en 2 distributiecentra verdeeld over 9 landen. Op dit moment verkopen we aan meer dan 100 landen over de hele wereld.

Met een wereldwijde productie en wereldwijde sales ondersteuning, is Keter in staat flexibele logistieke oplossingen, snellere doorlooptijden en betere respons te bieden. Dit alles heeft geleid tot een jaarlijkse omzet van meer dan $ 1 miljard. Keter Group distribueert wereldwijd aan 25.000 retailers, waarbij deze retailers bijna allemaal in de top 250 wereldwijd staan. Daarnaast bestaan veel van deze klantrelaties al langer dan 25 jaar.

Voor onze productielocatie in Rijen, waar wij tuinmeubelen produceren, zijn we op zoek naar 1 nieuwe collega’s op de afdeling Finance, welke de functie van Finance Administration Employee kunnen gaan vervullen.

De Finance Administration Employee geeft uitvoering aan diverse administratieve en boekhoudkundige werkzaamheden op zowel het debiteuren- als crediteurenvlak. Dit alles in een sfeer waarin samenwerking, oog voor kwaliteit en continu verbeteren vanzelfsprekend zijn.

De taken en verantwoordelijkheden van de Finance Administration Employee bestaan o.a. uit het controleren, coderen, boeken en scannen van inkoopfacturen. Uitzoeken van geblokkeerde facturen en hier opvolging aan geven. Controleren van geregistreerde en geboekte facturen aan de hand van de rekeningoverzichten. Verwerken van ontvangen betalingen en creditnota’s. Opvolging geven aan contract management. Onderhouden van klantcontact. Verzorgen van (inter)nationale telefonische- en schriftelijke correspondentie.

Wij zoeken
Wij zijn op zoek naar een communicatief vaardige collega, welke de werkzaamheden zelfstandig en pro actief oppakt, de taken nauwkeurig uitvoert en een echte teamplayer is.

Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde financieel administratieve opleiding op MBO-niveau 3/4,
  • 2-jaar relevante werkervaring,
  • Kennis van SAP, Microsoft Office en Onguard,
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Franse taal is een pré.

Wij bieden
Een leuke en uitdagende baan binnen een dynamische organisatie, voldoende ontwikkelingsmogelijkheden en een marktconforme set arbeidsvoorwaarden. Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving.

Solliciteren naar deze functie?
Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar onze afdeling HR  hr@jardin.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

 

 

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Jardin Netherlands BV,

(onderdeel van Keter Group) is op zoek naar een:

Shiftmanager (1FTE)

Wie zijn wij?
Keter is een van ’s werelds meest toonaangevende bedrijven op het gebied van productie en verkoop van kunststof huishoud en tuin consumentenproducten. Met een focus op innovatie door consumenteninzichten, biedt Keter een indrukwekkende reeks van meubilair, opbergoplossingen en ander verpakkingsmateriaal. Elk product is zorgvuldig ontworpen waarbij duurzaamheid, design en functionaliteit met elkaar worden gecombineerd.

Jardin Netherlands is onderdeel van de Keter Group. Keter Group heeft wereldwijd ± 20 productielocaties en 2 distributiecentra verdeeld over 9 landen. Op dit moment verkopen we aan meer dan 100 landen over de hele wereld.

Met een wereldwijde productie en wereldwijde sales ondersteuning, is Keter in staat flexibele logistieke oplossingen, snellere doorlooptijden en betere respons te bieden. Dit alles heeft geleid tot een jaarlijkse omzet van meer dan $ 1 miljard. Keter Group distribueert wereldwijd aan 25.000 retailers, waarbij deze retailers bijna allemaal in de top 250 wereldwijd staan. Daarnaast bestaan veel van deze klantrelaties al langer dan 25 jaar.

Voor onze productielocatie in Rijen, waar we tuinmeubelen produceren, zijn we op zoek naar een Shiftmanager.

De Shiftmanager heeft een belangrijke rol in ons productieproces en is samen met nog drie collega Shiftmanagers verantwoordelijk voor de werkzaamheden binnen productie. Als Shiftmanager fungeer je als spin in het web. Het voornaamste doel is het behalen van de gestelde productienormen binnen de ploegen. Dit alles in een sfeer waarin samenwerking, oog voor kwaliteit en continu verbeteren vanzelfsprekend zijn.

Wij zoeken
Wij zoeken iemand die zich thuis voelt in een productieomgeving en stressbestendig is. Jardin is een multiculturele organisatie waarin respect voor elkaar hoog in het vaandel staat.

Ervaring met spuitgieten is een duidelijke pre, maar geen vereiste. Belangrijker vinden wij een brede ervaring als leidinggevende en coach. Je bent gewend te werken met verbetermethodes zoals LEAN en 5S, met als doel het creëren van een veilige en kwalitatief goede werkomgeving.

Daarnaast beschik je over:

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Ervaring met computers
  • Een afgeronde relevante MBO+ opleiding
  • Competenties als: proactief, analytisch, overtuigingskracht, situationeel leiderschap en ondernemerschap.

Wij bieden
Een leuke en uitdagende baan binnen een dynamische organisatie, voldoende ontwikkelingsmogelijkheden en een marktconforme set arbeidsvoorwaarden. Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving. Het betreft een fulltime functie waarin gewerkt wordt in een ploegenrooster (afhankelijk van het seizoen zal worden gewerkt in een 3 ploegendienst of het dan geldende piekrooster).

Solliciteren naar deze functie?
Stuur je sollicitatiebrief en uitgebreid CV naar hr@jardin.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 200 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.
Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

MEDEWERK(ST)ER DEBITEUREN ADMINISTRATIE (1 FTE)

“Expert op het gebied van facturatie”

 

Doelstelling functie:

Het doel van debiteurenbeheer is het terugdringen van de post debiteuren en deze zo klein mogelijk te houden met als resultaat een betere cashflow en een groter werkkapitaal.

 

Taken en verantwoordelijkheden:

Het zorgdragen voor het volledige debiteurenproces waaronder:
– Aanmanen van klanten
– Aanvragen & opvolging kredietlimieten
– Dagelijks verwerken betalingen
– Signaleren, registreren en bewaken van de opvolging van disputen
– Verwerken en controleren van creditnota’s
– Complete beheersing klantencontracten ( juistheid, afwerking, aansluiting, sluiting)
– Diverse balans aansluitingen
– Commissie rapporten agenten
– Controle op foutieve facturen
– Rapportage CNM (Credit Note Manager)
– Ondersteuning afdeling Finance bij alle voorkomende werkzaamheden

 

Functie eisen:

– Afgeronde financieel administratieve opleiding op MBO niveau 4 met minimaal 3 jaar werkervaring in een gelijksoortige functie (bij voorkeur in een internationale werkomgeving)
– of startende HBO-er met een afgeronde financiële opleiding
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Franse taal is een pré
– Ervaring met SAP is een pré
– Ervaring met Onguard is pré
– Uitgebreide kennis van MS Office

 

Persoonlijke eigenschappen:

– Nauwkeurig
– Pro actief
– Verantwoordelijk
– Communicatief
– Teamspeler
– Stressbestendig
– Zelfstandig
– Flexibel
– Enthousiast
– Assertief
– Betrokken

 

Reageren op deze vacature:

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar onze afdeling HR.

Wil je meer inhoudelijke informatie over bovenstaande vacature, neem dan (bij voorkeur per e-mail) contact op met Denis Vujcic  (denis.vujcic@jardin.nl) of Patricia Kleintjens (patricia.kleintjens@jardin.nl).

 

 

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Logistics Engineer / Transportationplanner

(1 FTE)

Primaire verantwoordelijkheid:

Het verrichten van logistieke activiteiten met betrekking tot transportplanning en warehousing.

Hij/zij rapporteert aan het Head Logistics.

Taken en verantwoordelijkheden:

Operationeel

  • Plannen van Transport in SAP;
  • Opdrachten via Transporeon aanmelden;
  • Leverschema’s voor acties maken;
  • Aangifte / exportdocumenten opmaken;
  • Beheer lead-times in SAP;
  • Verwerken van binnenboekingen;
  • Beheer creditnota systeem;
  • Chauffeurs helpen aan de balie.

Transportbegeleiding

  • Laad/levertijden bewaken, afwijkingen melden;
  • Laad/losproblemen oplossen.

Service

  • Servicegraad afgesproken in SLA waarborgen;
  • Logistieke informatie aan overige afdelingen verschaffen;
  • Zorgen voor updates van de wagenindeling;
  • Tarieven verschaffen aan Sales/Customer Service.

Proces beheersing

  • Dagelijks controle functies draaien;
  • SAP verder door ontwikkelen;
  • Gebruik Transponeren uit ontwikkelen.

Overig

  • De basis taken van het hoofd van de afdeling over kunnen nemen bij afwezigheid.

Het profiel:

  • Afgeronde HBO opleiding richting logistiek;
  • Starter;
  • Kennis van MS Office;
  • Kennis van SAP is een pré;
  • Vloeiend Nederlands en Engels.

Competenties:

  • Communicatief vaardig;
  • Analytisch vermogen;
  • Organiseren;
  • Teamspeler;
  • Zelfstandig;
  • Accuraat;
  • Stressbestendig;
  • Flexibel.

Reageren op deze vacature:

Laat uw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV achter op onze sollicitatiepagina of per post naar: JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

QHSE medewerker

De werkzaamheden worden in principe uitgevoerd voor de vestiging in Rijen. Zo nodig wordt de QHSE medewerker ook ingeschakeld ten behoeve van andere productielocaties. De QHSE medewerker rapporteert aan de QHSE Manager.

Primaire verantwoordelijkheid:

Quality Assurance

  • Beheren, verbeteren en faciliteren van het gebruik van het managementsysteem:
  • Uitwerken en verbeteren van systeemdocumenten, ten einde processen (beter) te beheersen en efficiënter te maken
  • Voorlichten van medewerkers over het gebruik van het managementsysteem
  • Plannen en uitvoeren van interne audits en begeleiden van interne auditors
  • Begeleiden van externe kwaliteitsaudits
  • Analyseren, formuleren van maatregelen en opvolgen van klachten, tekortkomingen, claims en verbeterideeën

 

ESH assurance

  • Maken en beheren van ESH risico-analyses (waaronder de risico-inventarisatie en –evaluatie)
  • Uitwerken en beheren van de interne ESH gerelateerde documentatie
  • Begeleiden van externe ESH-audits en -inspecties
  • Coördineren, uitvoeren en rapporteren over interne ESH-inspecties
  • Uitwerken, implementeren en opvolgen van verbetermaatregelen
  • Verzamelen, ordenen, monitoren en analyseren van ESH gerelateerde gegevens
  • Voorlichten van medewerkers door middel van gesprekken, bijeenkomsten en publicaties ten einde het veiligheids- en milieubewustzijn te vergroten
  • Verwerken van gegevens en uitwerken van rapportages ten behoeve van de overheid en klanten
  • Op de hoogte blijven van de actuele ESH gerelateerde wetgeving en (klant)normen

Quality Control

Het zo nodig assistentie verlenen bij:

  • Het uitvoeren van ingangscontroles van grondstoffen en inkoopdelen en zorgdragen voor het op de juiste plaats lossen van grondstoffen
  • Het uitvoeren van testen en maken van testrapporten
  • Het (steekproefsgewijs) uitvoeren van kwaliteitsinspecties van halffabricaten en eindproducten

Profiel

  • HBO (technische) bedrijfskunde of andere relevante HBO-opleiding
  • Minimaal 2 jaar ervaring als QHSE medewerker in een productie-omgeving
  • Aanvullende opleiding als veiligheidskundige is een pré
  • Kennis van MS-office
  • Kennis van NEN-EN-ISO 9001
  • Goede schrijfvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal
  • Probleemanalyserend vermogen
  • Ambitieus
  • Bewaken van de voortgang
  • Resultaat gericht
  • Kwaliteitsgericht en zorgvuldig
  • Assertief
  • Oordeelsvorming
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden

Wij bieden:

Een uitdagende en afwisselende functie bij één van de topspelers in de tuinmeubelenbranche in Europa. Een dynamische organisatie, voldoende persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden en een marktconforme set arbeidsvoorwaarden.

Reageren op deze vacature:

Upload je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV of stuur het per post naar:

JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief