Wie zijn wij?

Jardin is de onbetwiste nummer 1 in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in forse groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 165 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Ze behoort met een omzet van meer dan 1 miljard euro hiermee tot de absolute top.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.

Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

QHSE Employee (1 FTE)

 

Doel van de functie:

Als QHSE employee ben je beheerder van het managementsysteem. Je bent een procesdenker die constant op zoek is naar verbetering van de efficiency van processen. Je maakt en implementeert documenten, niet als doel op zich, maar om werkwijzen en veranderingen te faciliteren. Je analyseert risico’s en gegevens ten einde de werkomgeving veiliger te maken. Je bent gedreven en volhardend om in samenwerking met anderen het veiligheids- en milieubewustzijn van de medewerkers te vergroten.

De werkzaamheden worden in principe uitgevoerd voor de vestiging in Rijen. Zo nodig wordt de QHSE employee ook ingeschakeld ten behoeve van andere productielocaties. De QHSE employee rapporteert aan de QHSE Manager.

 

Taken en verantwoordelijkheden:

 

  • Verbeteren van de procesperformance door:
    • Het maken en beheren van risico-analyses;
    • Het (her)ontwerpen van bedrijfsprocessen en het uitwerken en verbeteren van systeemdocumenten en werkinstructies;
    • Het ontwikkelen van trainingsprogramma’s en opleidingsmateriaal;
    • Het analyseren en opvolgen van klachten, incidenten en verbeterideeën.
  • Beheren, verbeteren en faciliteren van het gebruik van het managementsysteem.
  • Plannen, uitvoeren en begeleiden van interne en externe audits.
  • Verzamelen, ordenen, monitoren en analyseren van ESH gerelateerde gegevens.
  • Op de hoogte blijven van de actuele ESH gerelateerde wetgeving en (klant)normen.

 

Functie-eisen:

 

  • Starter met een afgeronde universitaire opleiding (MSc Technische bedrijfskunde),
  • Affiniteit met veiligheid en milieu,
  • Aanvullende opleiding als veiligheidskundige is een pré,
  • Kennis van NEN-EN-ISO 9001 is een pré,
  • Goede schrijfvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal.

Persoonlijke eigenschappen:

  • Analytisch vermogen;
  • Ambitieus;
  • Assertief;
  • Kwaliteitsgericht en zorgvuldig;
  • Oordeelsvorming; in staat om tot weloverwogen en onderbouwde beoordelingen te komen;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

 

Wij bieden:

  • Een leuke startersfunctie op WO niveau;
  • Een vooruitstrevende organisatie waar ondernemerschap zeer wordt gewaardeerd.

 

Reageren op deze vacature:

Wij verzoeken geïnteresseerden alleen te reageren op deze vacature wanneer je voldoet aan bovenstaand profiel.

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar hr@jardin.nl

Voor inhoudelijke vragen kan je contact opnemen met de heer A. Brekelmans (arjan.brekelmans@jardin.nl)

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is de onbetwiste nummer 1 in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in forse groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 165 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Ze behoort met een omzet van meer dan 1 miljard euro hiermee tot de absolute top.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.

Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

Customer Support / Aftersales Employee
(M/V) 1 FTE

 

Doel van de functie:

Het soepel laten verlopen van het orderverwerkingsproces waarbij de beloofde service aan de klant en consument wordt gerealiseerd. Je hebt contact met consument, B2B klanten en agenten. Het betreffen hier klanten door heel Europa. Tevens ben je verantwoordelijk voor alle aftersales werkzaamheden op een afdeling die sterk onderhevig is aan seizoensdrukte.

 

Werkzaamheden Customer support/aftersales employee:

 

  • Het beantwoorden en verwerken van telefonische en e-mail vragen betreffende nieuwe en lopende onderdelen orders en consumenten vragen.
  • Het tijdig bestellen van onderdelen bij Keter Israel en het chasen van deze uitleveringen.
  • Het verrichten van administratieve handelingen ten behoeve van het soepel laten verlopen van de werkzaamheden op de klantenservice afdeling. Vb. het vullen van de onderdelendata systemen.
  • Het maken van overzichten betreffende openstaande orders en leveringen en geleverde onderdelen.
    Op basis hiervan rapportages maken en analyseren.
  • Opvolgen van aftersales naar aanleiding van leveringen, verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van onderdelen en het schakelen met de logistieke afdeling voor een correcte uitlevering.
  • Continue optimaliseren van het klantenservice, e-commerce en aftersales proces, waardoor service wordt verhoogd en kosten worden gereduceerd.
  • Verantwoordelijk voor de adequate voorraadaanvulling van de provider voor de e-commerce klanten.
  • Archiveren van facturen/orders en algemene ondersteuning commerciële binnendienst werkzaamheden.

Profiel:

  • MBO-opleiding, aangevuld met enige jaren werkervaring.
  • Goede kennis van de Engels taal in woord en geschrift, Frans en/of Duits zéér gewenst.
  • MS Office, kennis van SAP R/3 is een pré.
  • Assertief en pro actief ingesteld .
  • Zelfstandig, maar ook in een team kunnen werken.
  • Stressbestendig en flexibel.
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Communicatief en sociaal zeer vaardig.
  • Organisatorisch vermogen.
  • Servicegericht en klantvriendelijk.

 

Wij bieden:

Een uitdagende en afwisselende functie bij één van de topspelers in de tuinmeubelenbranche in Europa. Doorgroeimogelijkheden binnen een dynamische organisatie, voldoende persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden en goede arbeidsvoorwaarden passend bij de aard van de functie. Standplaats direct bij de productielocatie te Rijen, Noord-Brabant.

 

Reageren op deze vacature:

Stuur je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar hr@jardin.nl

 

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 165 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.
Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

MEDEWERK(ST)ER DEBITEUREN ADMINISTRATIE (1 FTE)

“Expert op het gebied van facturatie”

 

Doelstelling functie:

Het doel van debiteurenbeheer is het terugdringen van de post debiteuren en deze zo klein mogelijk te houden met als resultaat een betere cashflow en een groter werkkapitaal.

 

Taken en verantwoordelijkheden:

Het zorgdragen voor het volledige debiteurenproces waaronder:
– Aanmanen van klanten
– Aanvragen & opvolging kredietlimieten
– Dagelijks verwerken betalingen
– Signaleren, registreren en bewaken van de opvolging van disputen
– Verwerken en controleren van creditnota’s
– Complete beheersing klantencontracten ( juistheid, afwerking, aansluiting, sluiting)
– Diverse balans aansluitingen
– Commissie rapporten agenten
– Controle op foutieve facturen
– Rapportage CNM (Credit Note Manager)
– Ondersteuning afdeling Finance bij alle voorkomende werkzaamheden

 

Functie eisen:

– Afgeronde financieel administratieve opleiding op MBO niveau 4 met minimaal 3 jaar werkervaring in een gelijksoortige functie (bij voorkeur in een internationale werkomgeving)
– of startende HBO-er met een afgeronde financiële opleiding
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Franse taal is een pré
– Ervaring met SAP is een pré
– Ervaring met Onguard is pré
– Uitgebreide kennis van MS Office

 

Persoonlijke eigenschappen:

– Nauwkeurig
– Pro actief
– Verantwoordelijk
– Communicatief
– Teamspeler
– Stressbestendig
– Zelfstandig
– Flexibel
– Enthousiast
– Assertief
– Betrokken

 

Reageren op deze vacature:

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar onze afdeling HR.

Wil je meer inhoudelijke informatie over bovenstaande vacature, neem dan (bij voorkeur per e-mail) contact op met Denis Vujcic  (denis.vujcic@jardin.nl) of Patricia Kleintjens (patricia.kleintjens@jardin.nl).

 

 

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 165 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

 

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

 

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

 

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.

Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

Meewerkend Voorman Matrijzenonderhoud (1 FTE)

 

Doel van de functie:

Als Meewerkend Voorman Matrijzenonderhoud heb je een coördinerende en motiverende aanvoerdersrol binnen het team. Je bent medeverantwoordelijk voor de efficiënte en effectieve uitvoering van onderhoudswerkzaamheden op het gebied van matrijzen. Je bent in staat je kennis en ervaring op het vlak van matrijzenonderhoud over te brengen binnen het team. Dit kan gepaard gaan met meehelpen en sleutelen. Minimaal 80% van de tijd ben je aanwezig op de werkvloer.

 

Werkzaamheden

  • Dagelijkse aansturing van de afdeling matrijzen onderhoud;
  • Maken van verbetervoorstellen en de daarbij behorende kosten calculaties;
  • Repareren, onderhouden en verbeteren van spuitgietmatrijzen;
  • Verhelpen van storingen gerelateerd aan de spuitgietmatrijs;
  • Slijpen, lassen, draaien, frezen, zinkvonken en polijsten;
  • Het ondersteunen van productiepersoneel m.b.t. het juiste en veilig gebruik van machines/apparatuur;
  • Algehele samenwerking met de rest van organisatie.

 

Functie eisen:

  • Afgeronde technische opleiding;
  • Ruime ervaring met spuitgietmatrijzen;
  • Ervaring in het aansturen van een matrijzenafdeling;
  • Kennis van fijnmechanische technieken eventueel aangevuld met cursussen hydrauliek, pneumatiek en elektrotechniek;
  • Kennis hebben van het spuitgietproces of hiervoor openstaan;
  • Een flexibele instelling i.v.m. wachtdiensten/weekendwerk.

 

Persoonlijke eigenschappen:

Oog voor detail, kwaliteitsgericht, flexibiliteit, initiatiefrijk, samenwerken, zelfontwikkeling.

 

Wij bieden

Spreekt bovenstaand profiel jou aan? Reageer dan nu! Wij bieden een functie waarin jij je als technicus verder kan ontwikkelen.

 

Reageren op deze vacature:

Stuur je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar hr@jardin.nl of per post naar:

JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Ronald Boon (Head Technics) tel.nr. 0161-228319.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

 

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Over Jardin

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 165 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities. Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

Onderhoudsmonteur (1 FTE)

 

Doelstelling functie:

Als Onderhoudsmonteur ben je verantwoordelijk voor reparatie, onderhoud en de installatie van productie- en fabrieksapparatuur. Hij/zij inspecteert de apparatuur op goed functioneren en voert preventieve onderhoudstaken uit op basis van de fabrieksspecificaties. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het vaststellen van diagnoses bij disfunctioneren van de apparatuur en repareer je deze, voer je aanpassingen aan het systeem uit en zoek je naar oplossingen wanneer nodig.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Onderhoud van het machinepark;
  • Oplossen van storingen op zowel werktuigbouwkundig als elektrotechnisch gebied binnen een geavanceerd machinepark dat bestaat uit spuitgietmachines, robots en daarmee verbonden randapparatuur;
  • Het ondersteunen van productiepersoneel m.b.t. het juiste en veilig gebruik van machines/apparatuur;
  • Algehele samenwerking met de rest van organisatie.

Functie-eisen:

  • Afgeronde technische opleiding op MBO-niveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een productieomgeving;
  • Kennis van PLC systemen eventueel aangevuld met cursussen hydrauliek en pneumatiek;
  • Kennis van ABB robots is een duidelijke pré;
  • U hebt een flexibele instelling i.v.m. wachtdiensten/weekendwerk.

Persoonlijke kenmerken:

  • Oog voor detail;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Flexibiliteit;
  • Initiatiefrijk;
  • Samenwerken;
  • Zelfontwikkeling.

Reageren op deze vacature:

Stuur je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar hr@jardin.nl of per post naar:

JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Ronald Boon (Head Technics) tel.nr. 0161-228319.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Logistics Engineer / Transportationplanner

(1 FTE)

Primaire verantwoordelijkheid:

Het verrichten van logistieke activiteiten met betrekking tot transportplanning en warehousing.

Hij/zij rapporteert aan het Head Logistics.

Taken en verantwoordelijkheden:

Operationeel

  • Plannen van Transport in SAP;
  • Opdrachten via Transporeon aanmelden;
  • Leverschema’s voor acties maken;
  • Aangifte / exportdocumenten opmaken;
  • Beheer lead-times in SAP;
  • Verwerken van binnenboekingen;
  • Beheer creditnota systeem;
  • Chauffeurs helpen aan de balie.

Transportbegeleiding

  • Laad/levertijden bewaken, afwijkingen melden;
  • Laad/losproblemen oplossen.

Service

  • Servicegraad afgesproken in SLA waarborgen;
  • Logistieke informatie aan overige afdelingen verschaffen;
  • Zorgen voor updates van de wagenindeling;
  • Tarieven verschaffen aan Sales/Customer Service.

Proces beheersing

  • Dagelijks controle functies draaien;
  • SAP verder door ontwikkelen;
  • Gebruik Transponeren uit ontwikkelen.

Overig

  • De basis taken van het hoofd van de afdeling over kunnen nemen bij afwezigheid.

Het profiel:

  • Afgeronde HBO opleiding richting logistiek;
  • Starter;
  • Kennis van MS Office;
  • Kennis van SAP is een pré;
  • Vloeiend Nederlands en Engels.

Competenties:

  • Communicatief vaardig;
  • Analytisch vermogen;
  • Organiseren;
  • Teamspeler;
  • Zelfstandig;
  • Accuraat;
  • Stressbestendig;
  • Flexibel.

Reageren op deze vacature:

Laat uw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV achter op onze sollicitatiepagina of per post naar: JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

QHSE medewerker

De werkzaamheden worden in principe uitgevoerd voor de vestiging in Rijen. Zo nodig wordt de QHSE medewerker ook ingeschakeld ten behoeve van andere productielocaties. De QHSE medewerker rapporteert aan de QHSE Manager.

Primaire verantwoordelijkheid:

Quality Assurance

  • Beheren, verbeteren en faciliteren van het gebruik van het managementsysteem:
  • Uitwerken en verbeteren van systeemdocumenten, ten einde processen (beter) te beheersen en efficiënter te maken
  • Voorlichten van medewerkers over het gebruik van het managementsysteem
  • Plannen en uitvoeren van interne audits en begeleiden van interne auditors
  • Begeleiden van externe kwaliteitsaudits
  • Analyseren, formuleren van maatregelen en opvolgen van klachten, tekortkomingen, claims en verbeterideeën

 

ESH assurance

  • Maken en beheren van ESH risico-analyses (waaronder de risico-inventarisatie en –evaluatie)
  • Uitwerken en beheren van de interne ESH gerelateerde documentatie
  • Begeleiden van externe ESH-audits en -inspecties
  • Coördineren, uitvoeren en rapporteren over interne ESH-inspecties
  • Uitwerken, implementeren en opvolgen van verbetermaatregelen
  • Verzamelen, ordenen, monitoren en analyseren van ESH gerelateerde gegevens
  • Voorlichten van medewerkers door middel van gesprekken, bijeenkomsten en publicaties ten einde het veiligheids- en milieubewustzijn te vergroten
  • Verwerken van gegevens en uitwerken van rapportages ten behoeve van de overheid en klanten
  • Op de hoogte blijven van de actuele ESH gerelateerde wetgeving en (klant)normen

Quality Control

Het zo nodig assistentie verlenen bij:

  • Het uitvoeren van ingangscontroles van grondstoffen en inkoopdelen en zorgdragen voor het op de juiste plaats lossen van grondstoffen
  • Het uitvoeren van testen en maken van testrapporten
  • Het (steekproefsgewijs) uitvoeren van kwaliteitsinspecties van halffabricaten en eindproducten

Profiel

  • HBO (technische) bedrijfskunde of andere relevante HBO-opleiding
  • Minimaal 2 jaar ervaring als QHSE medewerker in een productie-omgeving
  • Aanvullende opleiding als veiligheidskundige is een pré
  • Kennis van MS-office
  • Kennis van NEN-EN-ISO 9001
  • Goede schrijfvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal
  • Probleemanalyserend vermogen
  • Ambitieus
  • Bewaken van de voortgang
  • Resultaat gericht
  • Kwaliteitsgericht en zorgvuldig
  • Assertief
  • Oordeelsvorming
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden

Wij bieden:

Een uitdagende en afwisselende functie bij één van de topspelers in de tuinmeubelenbranche in Europa. Een dynamische organisatie, voldoende persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden en een marktconforme set arbeidsvoorwaarden.

Reageren op deze vacature:

Upload je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV of stuur het per post naar:

JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief