Upload je CV
Upload Motivatiebrief
Upload je CV
Upload Motivatiebrief
Upload je CV
Upload Motivatiebrief
Upload je CV
Upload Motivatiebrief
Upload je CV
Upload Motivatiebrief
Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is de onbetwiste nummer 1 in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in forse groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 200 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Ze behoort met een omzet van meer dan 1 miljard euro hiermee tot de absolute top.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.

Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

Financieel Accountant (1 FTE)

 

Doel van de functie:

De financieel accountant verzorgt de boekhouding, stelt rapportages op en maakt analyses voor de financiële activiteiten voor de Benelux markt van de Keter Group.

 

Taken en verantwoordelijkheden:

 

  • Credit management,
  • Voorbereiden en opstellen van de maandafsluiting,
  • Audit voorbereidingen,
  • Opstellen jaarrekening(en),
  • Cashflow rapportage,
  • Grootboekwerkzaamheden,
  • Proces verbeteringen,
  • Controleren en analyseren van klantencondities,
  • Credit nota analyse,
  • Verzorgen van BTW en ICL aangiftes,
  • Kostenplaats rapportage,
  • Analyseren kostenrekeningen budget/werkelijke kosten,
  • Beheersen van de interne bedrijfsprocessen

 

Functie eisen:

 

  • Opleiding Bedrijfseconomie, MBO+/HBO-niveau,
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring,
  • Kennis van SAP,
  • Goede kennis van MS Office en uitstekende kennis van Excel (o.a. draaitabellen, macro’s),
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

Persoonlijke eigenschappen:

 

  • Ondernemerschap,
  • Sterke persoonlijkheid,
  • Overtuigingskracht,
  • Stressbestendig,
  • Assertief,
  • Flexibel,
  • Oordeelsvorming; in staat om tot weloverwogen en onderbouwde rapportages te komen,
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

 

Reageren op deze vacature:

 
Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar onze afdeling HR

Voor inhoudelijke vragen over deze functie kan je contact opnemen met mevrouw P. Kleintjens

Wij verzoeken geïnteresseerden alleen te reageren op deze vacature wanneer je voldoet aan bovenstaand profiel.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld!

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is de onbetwiste nummer 1 in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in forse groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 200 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Ze behoort met een omzet van meer dan 1 miljard euro hiermee tot de absolute top.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.

Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

QHSE Employee (1 FTE)

 

Doel van de functie:

Als QHSE employee ben je beheerder van het managementsysteem. Je bent een procesdenker die constant op zoek is naar verbetering van de efficiency van processen. Je maakt en implementeert documenten, niet als doel op zich, maar om werkwijzen en veranderingen te faciliteren. Je analyseert risico’s en gegevens ten einde de werkomgeving veiliger te maken. Je bent gedreven en volhardend om in samenwerking met anderen het veiligheids- en milieubewustzijn van de medewerkers te vergroten.

De werkzaamheden worden in principe uitgevoerd voor de vestiging in Rijen. Zo nodig wordt de QHSE employee ook ingeschakeld ten behoeve van andere productielocaties. De QHSE employee rapporteert aan de QHSE Manager.

 

Taken en verantwoordelijkheden:

 

  • Verbeteren van de procesperformance door:
    • Het maken en beheren van risico-analyses;
    • Het (her)ontwerpen van bedrijfsprocessen en het uitwerken en verbeteren van systeemdocumenten en werkinstructies;
    • Het ontwikkelen van trainingsprogramma’s en opleidingsmateriaal;
    • Het analyseren en opvolgen van klachten, incidenten en verbeterideeën.
  • Beheren, verbeteren en faciliteren van het gebruik van het managementsysteem.
  • Plannen, uitvoeren en begeleiden van interne en externe audits.
  • Verzamelen, ordenen, monitoren en analyseren van ESH gerelateerde gegevens.
  • Op de hoogte blijven van de actuele ESH gerelateerde wetgeving en (klant)normen.

 

Functie-eisen:

 

  • Starter met een afgeronde universitaire opleiding (MSc Technische bedrijfskunde),
  • Affiniteit met veiligheid en milieu,
  • Aanvullende opleiding als veiligheidskundige is een pré,
  • Kennis van NEN-EN-ISO 9001 is een pré,
  • Goede schrijfvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal.

 

Persoonlijke eigenschappen:

 

  • Analytisch vermogen;
  • Ambitieus;
  • Assertief;
  • Kwaliteitsgericht en zorgvuldig;
  • Oordeelsvorming; in staat om tot weloverwogen en onderbouwde beoordelingen te komen;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

 

Wij bieden:

 

  • Een leuke startersfunctie op WO niveau;
  • Een vooruitstrevende organisatie waar ondernemerschap zeer wordt gewaardeerd.

 

Reageren op deze vacature:

Wij verzoeken geïnteresseerden alleen te reageren op deze vacature wanneer je voldoet aan bovenstaand profiel.

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar hr@jardin.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 200 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.
Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

MEDEWERK(ST)ER DEBITEUREN ADMINISTRATIE (1 FTE)

“Expert op het gebied van facturatie”

 

Doelstelling functie:

Het doel van debiteurenbeheer is het terugdringen van de post debiteuren en deze zo klein mogelijk te houden met als resultaat een betere cashflow en een groter werkkapitaal.

 

Taken en verantwoordelijkheden:

Het zorgdragen voor het volledige debiteurenproces waaronder:
– Aanmanen van klanten
– Aanvragen & opvolging kredietlimieten
– Dagelijks verwerken betalingen
– Signaleren, registreren en bewaken van de opvolging van disputen
– Verwerken en controleren van creditnota’s
– Complete beheersing klantencontracten ( juistheid, afwerking, aansluiting, sluiting)
– Diverse balans aansluitingen
– Commissie rapporten agenten
– Controle op foutieve facturen
– Rapportage CNM (Credit Note Manager)
– Ondersteuning afdeling Finance bij alle voorkomende werkzaamheden

 

Functie eisen:

– Afgeronde financieel administratieve opleiding op MBO niveau 4 met minimaal 3 jaar werkervaring in een gelijksoortige functie (bij voorkeur in een internationale werkomgeving)
– of startende HBO-er met een afgeronde financiële opleiding
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Franse taal is een pré
– Ervaring met SAP is een pré
– Ervaring met Onguard is pré
– Uitgebreide kennis van MS Office

 

Persoonlijke eigenschappen:

– Nauwkeurig
– Pro actief
– Verantwoordelijk
– Communicatief
– Teamspeler
– Stressbestendig
– Zelfstandig
– Flexibel
– Enthousiast
– Assertief
– Betrokken

 

Reageren op deze vacature:

Ben je geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan jouw motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar onze afdeling HR.

Wil je meer inhoudelijke informatie over bovenstaande vacature, neem dan (bij voorkeur per e-mail) contact op met Denis Vujcic  (denis.vujcic@jardin.nl) of Patricia Kleintjens (patricia.kleintjens@jardin.nl).

 

 

Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld

Upload je CV
Upload Motivatiebrief

Wie zijn wij?

Jardin is marktleider in kunststof tuinmeubelen in Europa, met als voornaamste merken Allibert en Jardin. In Europa neemt de consumentenvraag naar tuinmeubelen met een luxe uitstraling tegen een betaalbare prijs in hoog tempo toe, wat zich uit in double digit groei. Jardin heeft zich de afgelopen jaren dan ook verder geprofessionaliseerd. Dagelijks zijn er meer dan 200 mensen bezig de ambities waar te maken op het gebied van productie, technisch onderhoud, kwaliteitscontrole, logistiek, administratie, marketing, verkoop en productontwikkeling.

Jardin is onderdeel van het wereldwijde Keter concern. Keter is gespecialiseerd in de productie en de verkoop van kunststof consumentenproducten. Met een omzet van 1 miljard euro is het een van de grootste bedrijven in deze categorie.

Ondanks dat we deel uitmaken van een groot concern, acteren we bij Jardin als echte ondernemers. Ondernemerschap staat binnen de firma dan ook hoog in het vaandel en is er veel vrijheid om zaken op eigen wijze aan te pakken. Jardin is een informele, maar professionele organisatie. De ontwikkeling van verschillende producten is even belangrijk als die van medewerkers.

Er wordt continu gezocht naar medewerkers die bij kunnen dragen aan onze ambities.

Daarom zijn wij voor onze vestiging in Rijen nu op zoek naar een:

 

Meewerkend Voorman Matrijzenonderhoud

(1 FTE)

 

Doel van de functie:

 
Als Meewerkend Voorman Matrijzenonderhoud heb je een coördinerende en motiverende aanvoerdersrol binnen het team. Je bent medeverantwoordelijk voor de efficiënte en effectieve uitvoering van onderhoudswerkzaamheden op het gebied van matrijzen. Je bent in staat je kennis en ervaring op het vlak van matrijzenonderhoud over te brengen binnen het team. Dit kan gepaard gaan met meehelpen en sleutelen. Minimaal 80% van de tijd ben je aanwezig op de werkvloer.

 

Werkzaamheden

 

  • Dagelijkse aansturing van de afdeling matrijzen onderhoud;
  • Maken van verbetervoorstellen en de daarbij behorende kosten calculaties;
  • Repareren, onderhouden en verbeteren van spuitgietmatrijzen;
  • Verhelpen van storingen gerelateerd aan de spuitgietmatrijs;
  • Slijpen, lassen, draaien, frezen, zinkvonken en polijsten;
  • Het ondersteunen van productiepersoneel m.b.t. het juiste en veilig gebruik van machines/apparatuur;
  • Algehele samenwerking met de rest van organisatie.

 

Functie eisen:

 

  • Afgeronde technische opleiding;
  • Ruime ervaring met spuitgietmatrijzen;
  • Ervaring in het aansturen van een matrijzenafdeling;
  • Kennis van fijnmechanische technieken eventueel aangevuld met cursussen hydrauliek, pneumatiek en elektrotechniek;
  • Kennis hebben van het spuitgietproces of hiervoor openstaan;
  • Een flexibele instelling i.v.m. wachtdiensten/weekendwerk.

 

Persoonlijke eigenschappen:

 
Oog voor detail, kwaliteitsgericht, flexibiliteit, initiatiefrijk, samenwerken, zelfontwikkeling.

 

Wij bieden

 
Spreekt bovenstaand profiel jou aan? Reageer dan nu! Wij bieden een functie waarin jij je als technicus verder kan ontwikkelen.

 

Reageren op deze vacature:

 
Stuur je motivatiebrief inclusief uitgebreid CV naar hr@jardin.nl of per post naar:

JARDIN Netherlands BV / T.a.v. de afdeling Human Resources / Ericssonstraat 17 / 5121 MK Rijen.

Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Ronald Boon (Head Technics) tel.nr. 0161-228319.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

 

Upload je CV
Upload Motivatiebrief